The Ultimate Quadplay

In de blogreeks ‘media minnend’ Nederland deze keer een kijkje achter de schermen bij een opname in het kader van de fusiecampagne van Ziggo en Vodafone.

We schrijven januari 2017. Ziggo en Vodafone hebben besloten samen te gaan en bundelen hun krachten in een ultieme samenwerking.
In hun gezamenlijke strijd laten ze KPN ver achter zich.
De managers bedenken een ludiek plan om de fusie aan te kondigen onder de salesteams van beide maatschappijen.
En daar komt ActionPlanet om de hoek kijken.

Tijdens een Quadrace laten Ziggo en Vodafone zien dat ze samen sterker zijn en in staat om concurrent KPN uit te schakelen.
Omdat de managers beter zijn in het managen van hun bedrijven mochten onze quadinstructeurs, Sjoerd, Martin, Dico en Jelle figureren in de filmcampagne.
Met enige trots presenteren we bij deze de race van het jaar:
“De ultimate Quadplay” met in de hoofdrol KPN (groen) Dico en Jelle, Ziggo (oranje) Sjoerd en Vodafone (rood) Martin.
Super gaaf toch hoe je de mannen ziet scheuren, jumpen en driften (Do not try this at home)
Inmiddels is gebleken dat de campagne een groot succes is gebleken en daarom plaats ik dit filmfragment met plezier.